about my boleved friend

onec a girl who know my feeling,
she know onec i sad n onec im happy..
im with her is already 1 years,
but  fewel like im with her are already 12 years...its feel lke me n her are together 4 along time 
its hard too let her go,how ever me n her every  day had a conflik but we are stl a besties ...
thats is about hanan .....n now i want to story story about lina....






hummm!!!aqu tu kmi n lina mandi ujan!!!hhhuurrrggghhh!!!best sangat sangat
lina jatuh 2 kali dah HAHHAAH!!!!humm sya give me a teddy its cute...!!!masa mndi ujan semua basah..beg basah , buku basah ,baju tok sah dok kata la kann!!tambah tambah teeddy aq basah lencunnnnn....AAARRRGGGGGG!!!!
hehe
but today im so happy....somua bek sanagt ngan aq...tak lah macam isnin aqi tu semua owang sombong ngan aq....tasha , lisa , anan semua sombong ngan aq...HARI INI LEBIH BAIK DAQI SEMALAM(tu petanda pelajar cemerlang...!!hahah....cemerlang la sangat...!!!hum ....aqi ni semua owang tetiba jadi friendly sangat/....today my lucky dahh!!!!love ths day!!!











No comments:

Post a Comment